duminică, 25 martie 2012

De ce iubim Primavara?



Aceasta este lista principalelor motive pentru care iubesc eu Primavara: 

  1. Florile explodeaza si ne inveselesc in orice directie am privi
  2. Mirosul Primaverii este ca si Briza Marii... bun de trezit din hibernare si de-ti amintit ca "hei, inca traiesti"
  3. Pot purta combinatia cizme-sacou, fara sfiata. Desigur, aceeasi combinatie o pot purta, la fel de bine, in oricare anotimp, insa toamna imi place sa ma imbrac in culori inchise, iarna imi place sa ma imbrac cu muuulte straturi de haine, in timp ce vara mi-as face costumul de baie uniforma.
  4. Inghetata la discretie! Proaspata si accesibil de procurat, disponibila cu toate aromele posibile, cu dedicatie, pentru papilele mele gustative.
  5. Ceaiurile cu gheata baute pe terasa 
  6. Salate, fructe, legume? Tot ce vrea burtica mea, gasesc,in sfarsit, la Piata.
  7. Parcurile sunt ticsite de copiii si de veselia lor
  8. Indragostitii isi amintesc cum e sa te saruti pe malul raului, sezand pe o bancuta, ore.
  9. Este anotimpul desdicat femeilor- Asadar, reduceri de pret si promotii in magazinele preferate si la evenimente, flori, daruri si atentii...bun venit!
  10. Ploile de primavara ne asigura aportul de lene necesara
  11. In sfarsit pot citi in parc!
  12. Picnicurile!
  13. Plimbarile lungi seara, fara a cara in spate jumatate din garderoba.
  14. Plimbarile cu bicicleta!
  15. Oamenii sunt mai deschisi la fata, mai prietenosi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu